VALENTINE'S DAY 2014: Mesaje şi urări prin sms, de VALENTINE'S DAY

VALENTINE'S DAY 2014: De VALENTINE'S DAY, toţi îndrăgostiţii simt nevoia să le demonstreze persoanelor iubite câtă dragoste le poartă. Vă prezentăm câteva mesaje şi urări prin sms, de VALENTINE'S DAY, pentru a le trimite celor dragi.


VALENTINE'S DAY 2014: Mesaje si urari prin sms, de VALENTINE'S DAY

VALENTINE'S DAY 2014: Mesaje şi urări prin sms, de VALENTINE'S DAY
VALENTINE'S DAY 2014: Daca viata ta ar depinde de dragostea pe care ti-o port, ai fi nemuritoare. Te iubesc, draga mea!
Tu esti jumatatea care ma completeaza, iubirea mea, fara tine n-as mai fi eu, cel de acum. Pana sa te intalnesc, simteam un gol interior, parca imi lipsea ceva vital. Dar acum ca te am pe tine, acel sentiment a disparut de parca nici n- ar fi existat vreodata.
Daca as fi de gheata, ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pentru ca altfel m-as fi topit deja.
Pun un sarut in palma ta. Un sarut plin de bucurie, pasiune, dragoste. Acum du mana la gura!
As vrea ca nu doar VALENTINE'S DAY sa fie o sarbatoare a dragostei noastre, ci fiecare zi sa fie o sarbatoare inchinata iubirii...Cu toata dragostea...
Nu caut astăzi declaraţii de dragoste, ele se citesc în tot ce faci când eşti cu mine. Cu multă dragoste...
As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei. Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pentru mine!
Te iubesc, te iubesc, te iubesc, te iubesc, te iubesc, te iubesc. Pur şi simplu. Cu dragoste, de Sf Valentin!
Tot timpul sa desenezi cercuri in jurul celor pe care-i iubesti, nu inimi pentru ca inimile se pot rupe, dar cercurile nu au capat.
Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa, m-as apleca asupra umarului tau, te-as strange in brate si as spune 'uite asta'.
Te iubesc iti spun intr-o secunda, dar ca sa-ti demonstrez imi trebuie toata viata!
Nu refuza dragostea cand îţi bate la uşă, beneficiază chiar şi când e la ofertă. Be my Valentine!
Te iubesc îţi spun într-o secundă, dar ca să-ţi demonstrez îmi trebuie toată viaţa!
VALENTINE'S DAY 2014: Cineva mi-a spus că ziua are 24 ore, ca o oră are 60 min. Că un minut are 60 secunde, dar nimeni nu mi-a spus că o secundă fără tine e o eternitate .
Poţi să spui 'te iubesc' într-o secundă? Dacă da, dă-mi o secundă din viaţa ta, îţi voi fura un minut, te voi săruta o oră şi te voi iubi o viaţă.
Îţi multumesc pentru fericire, sentiment care nu ştiam ca există, îţi multumesc pentru tot.
Pentru mine iubirea este singurul motiv pentru care mi-aş dori să traiesc o mie de ani
Să iubeşti nu e nimic, să fii iubit e ceva, să iubeşti şi să fii iubit e totul.
Linie. Punct. Linie punct punct punct linie. Punct punct. Punct punct linie. Linie punct punct punct. Punct. Punct punct punct. Linie punct linie punct. Adică te iubesc
Tu eşti trecutul, prezentul şi viitorul verbului A iubi. Mulţumesc, dragostea mea!
VALENTINE'S DAY 2014: Dacă îmi dai şansa de a-ţi demonstra că suntem suflete pereche, îmi voi petrece fiecare zi din viaţă sărbătorind Ziua Îndrăgostiţilor cu tine.